fredag den 8. februar 2013

100 denier strømpebukser

...tog jeg i dag i Primark for at købe, da jeg på trods af tidligere tiders maniske indkøb af strømpebukser ikke længere kunne opdrive flere end to par i min strømpeskuffe. Og til 3€ parret er Primark stedét for sådanne praktiske indkøb. Når de altså har dem på lager... Jeg kunne vælge imellem størrelserne XL og XL, og helt så meget kage har jeg alligevel ikke spist endnu. I stedet måtte jeg gå en stor runde gennem hele butikken for at sikre mig, at der ikke hang nogen et andet sted:

Niks. Til gengæld hang der lidt andet, ahæm. Enormt nuttet og forårs-farvet tørklæde med ugler, der overfaldt mig og sprang ned i kurven. Til den nette sum af 4€. Den lille børste skulle være god til filtret hår, så til 1,5€ er det et forsøg værd. Make-up fjerner-servietter til samme pris. Og mintgrønne, bamsebløde pusser til 3€! Jeg har konstant pusser på, så de andre kunne godt bruge lidt aflastning sagde jeg til mig selv, mens jeg beundrede farven (og prisen) og nussede det bløde materiale. Og sko:


Seee, ballerinasko med en lille hæl på! Perfekt til at have på i byen og andre lidt finere lejligheder (hele foråret, f.eks.). Jeg har nemlig ikke en eneste høj sko med herned (udover de støvler, der ikke kan lide mig), og jeg gider egentlig heller ikke vakle rundt og få ondt i fusserne. Og så til 12€. Haps.

6 kommentarer:

  1. Åh, kender det der ALT for godt. Man går i en butik, for at købe noget bestemt, og kommer ud med alt andet end det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste ;) Det værste er dog næsten, at de jo ikke havde det jeg kom efter, så jeg bliver nødt til at tage tilbage :p

      Slet
  2. Bahaha, det hedder ikke pusser, din sønderjyde! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er åbenbart sådan en osteklokke-sønderjyde, at jeg ikke engang ved, hvornår jeg ikke snakker rigsdansk, ahæm :p Men de hedder altså pusser. Alt andet er bare forkert. Basta. Mojn fra sønderjyden ;)

      Slet
  3. Hvor er de ballariner suuper lækre. Omg! :D

    http://fashionfactory.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah :D Jeg er glad for, at du kan lide dem :) Nu mangler jeg bare at finde ud af, om mine fødder også kan lide dem, de virker lidt uvillige i forhold til pasform og størrelse :S

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)