torsdag den 10. januar 2013

VILD udsalgsshopping


Hmm, nej, måske ikke alligevel. Jeg havde glædet mig ENORMT til udsalg i Primark, og hvad får jeg så købt? Et (mintgrønt!) tæppe sat ned med 1,10€ og et par bukser, der ikke var på udsalg. Suk. Ej, jeg har jo mildt sagt en skrabet økonomi (intet nyt i SU-sagen), så jeg vil hellere bruge størstedelen af de penge, jeg ikke har, på oplevelser og rejser med venner, bedre halvdel og familie.
Det bordeaux tørklæde og pelslufferne er fra H&M. Tørklædet var en spontan gave til min bedre halvdel, ja ja som jeg flotter mig! Lufferne er dog lidt klemmende, så dem bytter jeg måske... De er ellers dejligt varme.

Og bukserne! :



I mine teenageår var jeg en omvandrende regnbue, så siden da har jeg holdt igen med spragl på benene. De her bukser er dog helt perfekte, søde små prikker på mørkeblå baggrund. Til 127 kr. vurderede jeg det til at være okay.

Jeg har også været på vild udsalgsjagt efter pæn, pæn kjole fra Zara, som jeg efterhånden har indset, jeg ikke kan leve uden - den vil jo f.eks. være perfekt til dimission senere i år. I den fjerde Zara troede jeg ENDELIG at lykken var gjort - og så viser det sig, at kjolen var fejlmærket. Den havde aldrig været i nærheden af at være en L, havde den -_- Jeg fortsætter jagten!

8 kommentarer:

  1. Men bukserne er pæne, og så er det okay, de ikke var sat ned!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det sagde jeg også til mig selv. Og så hev jeg mobilen frem og regnede mig frem til, at de jo var svinebillige alligevel. Haps.

      Slet
  2. Den meget pæne kjole er jeg faktisk indehaver af, og jeg købte den endda i sommers i netop Barcelona. Ærgerligt, du ikke nåede at få fingrene i den. Men faktisk har jeg ikke fået brugt min sååå meget igen, synes måske lidt, den kræver en særlig anledning!?

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, heldige dig! Jeg skulle også bare have købt den, men jeg vidste ikke dengang, at jeg ikke kunne leve uden :p Og ja den er ret fin i det, men jeg synes selv, jeg er god til at få brugt de ting alligevel, når klimaet er varmt. Ooog så har jeg en, måske to, dimissioner i år. Den ville være SÅ flot til det.

      Slet
  3. Ej nogle fine udsalgssager, du har fundet dig. Især dine nye fine bukser..... Ih hvornår kommer primark til DK???!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg synes også det var en lille, men god høst ^-^ Ha ha, det hepper jeg også for!

      Slet
  4. De bukser er da bare søde. Dem havde jeg nok også selv købt, selvom de ikke var på tilbud!

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)