lørdag den 19. maj 2012

Nå, men den str. 38 er da vist blevet mindre, hvad?

Da Eva var på besøg, var vi jo på det helt store shoppingtrip, og nedenstående mintfarvede bukser var en af de ting, der røg med hjem fra H&M:


Så fine, altså. Men siden da har jeg uheldigvis lidt af opgave-skrive-syndrom: Sidde stille foran computeren og spisespisespise. Tænker bedst, når jeg tygger, siger jeg til mig selv - men i virkeligheden er det jo bare en overspringshandling... Nå, men pointen er, at selvom jeg indtil nu har nydt godt af min yderst effektive forbrænding, har jeg formået at pushe mit luck og er blevet lidt større om mavsen. Æv, altså! Ikke det helt store, men nok til, at mine bukser sidder lige stramt nok til at det er behageligt. Men hey, jeg er ikke datter af en ingeniør for ingenting:


Ta da, elastiktricket! Så kunne jeg pludselig trække vejret igen ^-^ (og ja, jeg trækker da maven ind på billedet)

Hjemmefra mente en af mine veninder, at jeg ikke kunne undgå at tage 10 kilo på herovre - men lidt selvkontrol har jeg da heldigvis haft. Og så kan jeg jo altid stramme mig op, når jeg kommer hjem. Vil sådan set gerne kunne passe mine bukser ordentligt igen (så glad er jeg trods alt ikke for elastikken).

4 kommentarer:

  1. Gud hvor er det egentlig smart!! :P haha.. det må jeg prøve :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, tak :p Og god fornøjelse, det er simpelthen skønt ikke at få mast de indre organer og kunne trække vejret ;)

      Slet
  2. Det er et totalt smart trick, er så frustrerende når der bare mangler den der sidste centimer før de passer, skal da huske det hér! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er SÅ træls! Både min mave og bukser er også meget mere glade nu ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)